Aktiviti Cuti Sekolah

Assalamualaikum w.b.t

Rasanya berbulan-bulan saya tidak update blog ni...sesuai dengan entri yang terakhir 'blog yang berhabuk'.hehehe...
Cuti sekolah ni saya tinggal di rumah mertua kerana emak mertua pergi menunaikan haji meninggalkan ayah mertua di rumah.Ada alasan tertentu yang menyebabkan ayah mertua tidak dapat pergi lagi kali ini.Apapun saya doakan ayah sempat menunaikan haji sebelum dipanggil menemui Pencipta...

Berada di rumah mertua tiada internet..Pulang ke rumah sewa hanya sekejap-sekejap sahaja sekadar mengambil barang atau pakaian.Rutin harian saya sama sahaja setiap hari..menguruskan anak2,memasak dan jika ada kesempatan saya membaca buku.

Tanggal 15 Dec 2010,alhamdulillah ibu mertua selamat sampai ke bumi Kuala Terengganu ini...Alhamdulillah saya dan keluarga berkesempatan pulang ke Besut.Yelah,mak saya selalu merungut,saya kalau pulang ke Besut hanya semalam dua sahaja..mak sayapun sedang sakit.Luka di pahanya akibat ketulan yang dibuang menyebabkan mak sukar berjalan dan menguruskan rumahtangga.Apa boleh buat,tempat seorang isteri di sisi suami...

Jam sudah menunjukkan 1.30 pagi..Buka internetpun selepas anak2 tidur...saya tidak suka diganggu semasa membuat kerja...(sekarang tengah upload minit mesyuarat)

Post a Comment

0 Comments